Tuesday, June 26, 2007

Pikiran Yang Kosong

Tadi malam aku terjaga lagi
Terasa sedih nan pilu
Tadi malam aku terjaga lagi
Terasa kehilangan sesuatu
Hari ini aku terkenang lagi
Sebak didada sayu terasaFikiran
melayang ntah kemana
Fikiran yang tiada penghujungnya
Seharian aku memikirkan mu

Seharian aku merindukan mu
Seharian aku mengenangkanmu
Seharian aku membayangkan mu
Hari ini….

hari esok dan hari mendatang
Aku pasti tetap merindui muAku pasti tetap menyayangi mu
Aku pasti tetap mencintai mu
Kasih dan sayang ku pada muDan akhirnya bertukar menjadi cinta

Cinta yang tak pernah ku duga
Cinta yang tulus ikhlas dari hati ku
Meski kini aku tahu

Waktu telah mengikis asaku
Cinta tak harus memiliki
Sayangku padamu telah membuka hati
………………………………

0 comments:

SELAMAT DATANG DI BLOGKU.UNTAIAN KATA-KATA YANG TERPANCAR DI DALAM JIWA.SEMOGA BERMANFAAT BAGI YANG MEMBACA.